به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی ادارهکل استاندارد استان تهران، مسلم بیات با اشاره به تشویقی بودن استاندارد خدمات مراکز عرضه مواد غذایی، اظهار کرد: تاکنون ۷۵ مرکز عرضه مواد غذایی زیرنظر سازمان میادین میوه و ترهبار استان تهران و یک مرکز متعلق به فروشگاههای زنجیرهای شهروند، با پیادهسازی الزامات و ضوابط استاندارد تشویقی ملی مربوطه، موفق به دریافت پروانه استاندارد تشویقی شدند.
مدیرکل استاندارد تهران در خصوص دیگر فعالیتهای اداره نظارت بر اجرای استاندارد خدمات گفت: یک هتل چهار ستاره در تهران نیز موفق به دریافت نشان استاندارد تشویقی شد و در این راستا، پرونده ۲۰ واحد دیگر برای استانداردسازی در دست اقدام است؛ که بازدیدهای اولیه توسط کارشناسان این ادارهکل انجام شده و در مرحله رفع نواقص موجود است.