به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی وزنهبرداری که برای شرکت در رقابتهای جهانی وزنهبرداری عازم آمریکا شده است اولین تمرین خود را در آناهیم این کشور برگزار کرد.
در ادامه تصاویری از این تمرین را مشاهده میکنید.