از گرشاسبی شنیدم با استعفایم موافقت شده/ هیئت مدیره؟ کلا گفتند خداحافظ! / توفیقی بود در این مدت به پرسپولیسی‌ها خدمت کنم/ اینقدر از من سوژه نسازید