
به گزارش گروه ورزشی ، در ادامه مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا که با حضور شش تیم به میزبانی بانکوک آغاز شده است، امروز دو تیم دانشگاه آزاد و سایپا به مصاف هم رفتند. سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی دو نماینده ایران در رقابتهای جام باشگاههای آسیا که روز نخست این مسابقات را با پیروزی آغاز کرده بودند، مقابل هم به آب زدند. این دیدار برندهای نداشت و هر دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند و بازی با نتیجه تساوی 10-10 به پایان رسید.
در ادامه این رقابت ها فردا (چهارشنبه) سایپا و نماینده تایلند به مصاف هم میروند و تیم دانشگاه آزاد در دیداری حساس مقابل آستانه قزاقستان به آب خواهد زد.