ویسی: امیدوارم مشکل روانی تیم با برد مقابل ملوان در جام حذفی حل شود/ مطمئن باشید در لیگ برتر سقوط نمیکنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نظر روانی مشکل داشتیم که امیدوارم با این برد مقابل ملوان در جام حذفی مشکلمان حل شود.
کد خبر: ۳۶۱۶۹۵
تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰