میدانستم پرسپولیس برنده دربی است/ فجرسپاسی در 90 دقیقه قانونی بازی خیلی ما را اذیت کرد
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فجر سپاسی در 90 دقیقه قانونی این دیدار، با بازی منطقی که انجام داد، خیلی ما را اذیت کرد.
کد خبر: ۳۶۱۶۶۴
تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰