به گزارش گروه اقتصاد ، به گزارش گروه اقتصاد ، مراجعه حضوری به تعمیرگاهها و نمایندگیها ازجمله مواردی است که باعث اتلاف وقت مالکین خودروها میشود و حتی گاهی هزینههای اضافی را نیز به مشتریان تحمیل میکند.
برای این منظور از سال گذشته، نگین خودرو خدمتی جدید را با عنوان "نگین سرویس" راهاندازی کرده که در این مدت بهسرعت در حال توسعه بوده و بزودی تمامی استانهای کشور را در برمی گیرد. سرویسهای ادواري، بازديدهاي قبل از سفر و بازديدهاي فني در محلی که مشتریان مشخص میکنند، توسط نگین سرویس بمنظور مدیریت بهتر زمان ایشان انجام میشود. سرویسهای امدادی خدمت ارزشمند دیگری است که از سوی نگین سرویس ارائه میشود، هرچند در میان برخی از شرکتهای عرضه کننده خودرو عمومیت دارد.