به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه را با انتشار پستی در اینستاگرامش تبریک گفت و نوشت: «کسب اولین مدال جهانی ایران در والیبال بسیار غرورآفرین بود. تبریک ویژه به بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران».

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.