
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته بود که اعلام شد مالکیت باشگاه نفت تهران از شرکت بهنام پیشروی کیش گرفته شده و به شرکت فرآوردههای نفتی پارس طلاییه داده شده است.
حالا جزییات جدید از نحوه واگذاری باشگاه نفت به مالک جدید آن فاش شده است. طبق اعلام مسئولان مربوط باشگاه نفت فعلا به صورت 2 ماهه و مشروط به مالک جدید واگذار شده. مالک جدید باید در 2 ماه آینده تمام بدهیهای این باشگاه را به طلبکاران پرداخت کرده و بدهی مالیاتی باشگاه را هم بدهد.
همچنین برای اینکه مشکلی از بابت تعهدات شرط شده ایجاد نشود یک وثیقه 30 میلیاردی ملکی هم از طرف مالک گرو گذاشته شده است.