به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در تلگرامش نوشت که از هواداران شهرداران جدید و قدیم عاجزانه میخواهم به جای خط و نشان و به رخ کشیدن دوستان سیاسیشان به یکدیگر به فکر خدمت به مردم باشند. هنوز خیلی کارها در شهرها روی زمین مانده که باید انجام شود. کارهای خوب گذشتگان باید ادامه یابد و نقاط ضعف آنان برطرف شود. همین!
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.