
صادق سكری در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان در خصوص حادثه قطار در مسير شوش در استان خوزستان گفت: قطاری از مسير خارج نشده است و تنها از ١٢ چرخ قطار يك چرخ از از يك واگن قطار از ريل خارج شده كه مسئولين در حال بازگرداندن آن به ريل هستند.
وی در ادامه افزورد : هیچ مشكلی برای مسافرين اين قطار ايجاد نشده و همه آنها در صحت وسلامت هستند.
مدير روابط عمومی راه آهن خاطر نشان كرد: چرخ قطار به ريل باز گردانده شد و ادامه مسير داد.
انتهای پيام/