
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بعد از تمام شدن لیگ شانزدهم و جدایی علی دایی از تیم فوتبال نفت تهران، آرش رضاوند، رضا اسدی، رضا علیاری و محمد دانشگر به همراه این سرمربی به سایپا رفتند.
حال بعد از اینکه علی کریمی سرمربیگری نفت را برای فصل هفدهم به عهده گرفته است، خواهان بازگشت بازیکنان سابق نفت به این تیم شده است چون این بازیکنان از سوی کریمی برای نفت تاثیرگذار قلمداد شدهاند.