
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت 24 بامداد شب گذشته (سهشنبه) در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف الهلال عربستان رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
آلویس نانگ در دقیقه استقلال خوزستان را پیش انداخت اما عمر خریبین در دقیقه 16 بازی را به تساوی کشاند. سالم الدوسری در دقیقه 82 گل دوم تیمش را زد و کار را تمام کرد.
الهلال که در بازی رفت هم با همین نتیجه پیروز شده بود، موفق شد جواز حضور در مرحله یکچهارم نهایی را کسب کند و استقلال خوزستان از دور مسابقات کنار رفت.
انتهای پیام/