صعود در آسیا بیشتر از قهرمانی مزه داد/ قلبم در اهواز است و میخواهم بمانم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به نظر من صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر مزه داد.
کد خبر: ۳۰۷۶۴۴
تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
خبرگزاری میزان
-