وزیر راه در شبکه اجتماعی واکنش نشان داد
عباس آخوندی وزیر راه پس از ماجرای برخورد ناشايست با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در شبکه اجتماعی توییتر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۹۶۰۷۴
تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
خبرگزاری میزان
-
به گزارش خبرنگار
گروه اقتصاد
، عباس آخوندی وزیر راه پس از ماجرای برخورد ناشايست با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نامه ای که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده نوشت: میپذیرم که باز باید صبورتر بود!