
به گزارش گروه اقتصاد ، رضا جعفرزاده با بیان اینکه از این تعداد 67 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران لغو و 95 دفتر تعلیق و بقیه در شهرستانها بوده است، افزود: وظایف و نوع عملکرد دفاتر خدمات مسافرت هوایی به لحاظ ارتباط مستقیم با مردم بسیار حساس و خدمات شایسته این بخش به خصوص در ایام پیک پروازی، ویژه و سرویس دهی به مردم از نگاه این سازمان پوشیده نیست.
وی اظهار کرد: در بازرسیهای مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر امور فرودگاهها، شرکتها و مؤسسات هوانوردی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستانها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم توجه به اخطارهای سازمان هواپیمایی کشوری و عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده محرز و به لغو مجوز 136 دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد.
جعفرزاده تصریح کرد: در این مورد نیز عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تأیید سازمان هواپیمایی کشوری گرانفروشی به مسافران و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) نیز از جمله عوامل تعیین کننده در لغو و یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال 95 تاکنون به شمار میرود.