آغاز توزیع شیر رایگان از هفته آینده در مدارس تهران
توزیع شیر از شنبه دوم بهمن ماه، میان کلیه دانش آموزان و کارکنان شاغل در همه مقاطع دوره اول، دوم دولتی و غیردولتی شروع خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۸۹۱۸
تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
خبرگزاری میزان
-
به گزارش گروه جامعه ، از ابتدای هفته آینده توزیع شیر در تمام مدارس و همه مقاطع آغاز خواهد شد.
براساس این گزارش ؛ توزیع شیر، از شنبه دوم بهمن ماه ، بین کلیه دانش آموزان و کارکنان شاغل در همه مقاطع دوره اول، دوم دولتی و غیردولتی شروع خواهد شد.