
«هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادهایم و بچهها کاملاً آماده هستند»، وی با بیان این جمله در مورد جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: ما آرش افشین را از استقلال و چند بازیکن دیگر را جذب کردهایم. آنها بازیکنان خوبی هستند و من مطمئنم نقاط ضعفمان را برطرف خواهند کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان ما سرحال هستند و هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم.
وی با یادآوری مشکلات تیم استقلال خوزستان نیمفصل اول، خاطر نشان کرد: تمام بازیکنان استقلال مصمم هستند تا در نیمفصل دوم روند خوبی داشته باشیم.
انتهای پیام/