
به گزارش گروه بینالملل ،شبکه الجزیره گزارش داد: اعتراضات در اردن به امضای قرارداد گازی با رژیم صهیونیستی همزمان با بیست و دومین سالگرد امضای توافقنامه صلح بین دو طرف، ادامه دارد.
مخالفت های مردمی در اردن با توافقنامه صلح این کشور با رژیم صهیونیستی با وجود گذشت 22 سال از امضای این توافقنامه ادامه دارد و امضای قرارداد گاز با اسرائیل هم با اعتراضات فزاینده ای روبرو شده است.
اکثریت مردم اردن هر نوع گامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرمی می دانند که عامل آن باید محاکمه شود.
مردم اردن می گویند امضای توافقنامه وادی عربه، نتایج فاجعه آمیزی برای این کشور به همراه داشته است.