برانکو: امنیت در ورزشگاه غدیر برقرار بود/ مدیران باشگاه باید در مورد کسر قرارداد بازیکنان خارجی تصمیم بگیرند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امنیت در اهواز برای همه ما برقرار بود اما اینکه روی سکوها چه اتفاقی رخ داد، مسئله دیگری است.
کد خبر: ۲۳۶۲۶۴
تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵