داور دوست نداشت پرسپولیس بازنده از زمین خارج شود/ مشکلات مالی حل نشود، فسخ میکنم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور دوست نداشت پرسپولیس بازنده از زمین خارج شود و به جای اعلام پنالتی به سود ما به من کارت زرد نشان داد.
کد خبر: ۲۳۴۹۶۴
تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹