انصاری: بازی دو نیمه متفاوت داشت/ در روز بدمان به استقلال خوزستان خوردیم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خوزستان دو نیمه متفاوت داشت. روز بد ما بود ولی در نیمه دوم بهتر شدیم.
کد خبر: ۲۳۴۸۵۳
تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
خبرگزاری میزان
-