
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در نشستی که اوایل این هفته بین استاندار خوزستان و فرماندار اهواز با مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در واقع نماینده بانک ملی هم محسوب میشود، برگزار شد، وی به مسئولان خوزستانی قول داد تا مشكلات باشگاه استقلال خوزستان طی 3 یا 4 روز آینده برطرف شود.
با پیگیریهای مشخص شد هنوز اتفاقی رخ نداده اما طبق قول و قرار انجام شده فردا (پنجشنبه) زمان تحقق وعده مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران است.
باید دید تا پایان ساعت اداری بانکها در روز پنجشنبه اتفاقی میافتد و شاگردان پورموسوی از بحران خارج میشوند یا شرایط همچون گذشته باقی میماند.
انتهای پیام /