
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم استقلال خوزستان كه قرار بود در مرحله دوم آمادهسازی تیم در تعطیلات لیگ اردویی چند روزه را در تهران یا كرج برگزار و در آنجا با چند تیم لیگ برتری بازی دوستانه برگزار كند به واسطه مشكلات مالی به احتمال زیاد در اهواز خواهد ماند.
استقلال خوزستان مدتی است با مباحث مالی دست و پنجه نرم میكنند و در این بین به واسطه عدم تعهدات شركت ملی سرمایهگذاری بانک ملی نسبت به پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیكنان این تیم و همچنین نهایی شدن قرارداد اسپانسرینگ این باشگاه با سامانه 3040 از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند.
سیدسیروس پورموسوی در گفتوگو با میزان این خبر را تایید كرد.
انتهای پیام /