
وی با اشاره به اینكه تكیه بر تجربه به تنهایی كافی نیست تصریح كرد: باید در صنعت مترو به دانش فنی روز دنیا با در نظر گرفتن وضعیت فرهنگی كشور مجهز شویم.
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران احداث پارك فناوری مترو و تاسیس دانشگاه پلی تكنیك مترو با رشته های تخصصی را از اهداف این شركت برشمرد و گفت: دانشگاه صنعتی شریف جهت دانش بنیان شدن فرایند های تحقیق و توسعه قطعات ساخت داخل مترو و توسعه دانش فنی با كارمندان و مدیران این شركت همكاری می كند و با بررسی طرح های پیشنهادی تولید كنندگان و محققان داخلی نسبت به عملی كردن آنها اقدام خواهیم كرد.
احمدی بافنده با
تاكید بر اینكه شركت های دانش بنیان باید در عرصه صنعت مترو بیش از پیش فعال شوند افزود:
امیدواریم كه با انعقاد این قرارداد، دانشگاه صنعتی شریف استاندارهای لازم برای صنعت
مترو را تدوین و روند كار بومی سازی قطعات توسط شركت های دانش بنیان را ممیزی كند.
انتهای پیام/