وی افزود: ایرانیان حاضر در کاظمین همه سالم بوده و مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به محل انفجار انتحاری در کاظمین خاطرنشان کرد: این انفجار در میدان عدم شهر کاظمین رخ داده و این میدان با مکانی که زائران ایرانی در هتل های آن مستقر می شوند فاصله زیادی دارد.
نظافتی تاکید کرد: در حال حاضر در اطراف محل حادثه ترافیک شدیدی ایجاد شده و نیروهای امنیتی به تدابیر امنیتی شدت بخشیده اند.
انتهای پیام/