
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نماینده فنی باشگاه اینترمیلان که به کشورمان سفر کرده تفاهمنامهای با سرپرست باشگاه استقلال امضاء کرد.
موتی در زمان بازدیدش از باشگاه استقلال، از کمپ مرحوم حجازی نیز دیدن و با حسن روشن و علی سامره به گفتوگو پرداخت.
گفتنی است نماینده اینترمیلان روز گذشته از باشگاه سایپا نیز دیدن کرد.
انتهای پیام/