
به گزارش گروه جامعه ، محمد علی جنانی با تاکید بر اینکه مشتری مداری از اصول لاینفک
سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: اصول یک سازمان می تواند اهرم تاثیر گذاری باشد.
وی گفت: تامین اجتماعی یک سازمان بزرگ و بیمه شدگان و بازنشستگان صاحبان
اصلی این سازمان هستند لذا تقویت تعامل و ارتباط با شرکای سازمان تضمین
کننده بقای سازمان است.
جنانی، طرح برون سپاری و آی تی و دیگر طرح های ارائه خدمات
الکترونیکی را از جمله اقدامات سازمان برای رفاه بیمه شدگان عنوان کرد و
افزود: اجرایی شدن این طرح ها می تواند برای مراجعین و بیمه شدگان در کنار
تسریع در گرفتن خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها را به همراه داشته باشد
و این امر می تواند رضایت بیمه شدگان و مراجعین را فراهم سازد.
وی جایگاه بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی را مهم خواند و گفت: حفظ کرامت و عزت بازنشستگان از وظایف سازمان است.
مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با
توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی، دستیابی اهداف سازمان که همان ارائه
خدمات نوین و جلب رضایت بیمه شدگان تحت پوشش در کنار مدیریت منابع و مصارف
است، حاصل شود.
انتهای پیام