به گزارش گروه جامعه ، تصاویر سه بعدی با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته نور و صدا برای نخستین بار است که در ایران استفاده شده و با این روش می توان همزمان با نمایش یک تصویر، نماهنگ مرتبط با تصویر نیز به صورت همزمان پخش شود. به عنوان مثال می توان تصاویر پرچم ایران را روی بدنه برج میلاد همزمان با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران نمایش داد.
نمونه استفاده از این تجهیزات روی برج های مطرح دنیا همچون برج الخلیفه بوده است همزمان با آغاز سال نو میلادی بوده است.
با توجه به جذابیت این نوع نمایش تصاویر سه بعدی (3DMAPPING show) قرار است، در ماه مبارک رمضان هر شب اذان مغرب و عشاء روی بدنه برج میلاد پخش شود.
کمپین «آری به تولید ملی» از ابتکارات جالب یک سامانه ارائه خدمات الکترونیکی است و حمایت از این کمپین، دشمن اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد بود. حمایت شرکت ها و برندهای معتبر از چنین طرح هایی، می تواند زمینه ساز همراهی بیشتر مردم و ترویج فرهنگ خرید محصولات ملی باشد و سبب افزایش کیفیت و جهانی شدن محصولات ایرانی شود.