راه اندازی سیستم الکترونیکی ارتباط با مشتریان صندوق بیمه فعالیت های معدنی
به گزارش محمدرضا عربی مزرعه شاهی گفت: سیستم ارتباط با مشتریان به منظور رفاه حال متقاضیان و سهولت در ارائه خدمات از ابتدای خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسیده است.
 
وی ادامه داد: این سیستم به صورت پایلوت در نمایندگی های صندوق بیمه در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و اردبیل و خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی اجرایی شده است.

عربی اظهار کرد: متقاضیان در استان های مذکور می توانند با مراجعه به سایت صندوق بیمه یا نمایندگی های مستقر در سازمان های صنعت، معدن و تجارت مربوطه ضمن ارائه درخواست و مدارک خود به صورت الکترونیکی به صندوق، از پشتیبانی و راهنمایی نمایندگان مذکور نیز استفاده کنند. 

به گفته وی پس از اجرای آزمایشی و پایلوت و رفع نواقص احتمالی،  این طرح برای متقاضیان کل کشور به بهره برداری خواهد رسید.

عربی گفت که یکی از برنامه های صندوق در راستای اجرای مدیریت بهینه امور و افزایش کیفیت خدمت رسانی به ذینفعان و گسترش پوشش عملیات حوزه های مختلف کاری صندوق  در سال 95 ، اجرای طرح سیستم ارتباط با مشتریان(CRM) است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فاز اول طرح مورد اشاره یعنی پذیرش متقاضیان و مکانیزه شدن مکاتبات اجرایی شده است و در طرح توسعه این سیستم، تمام فرآیندهای مرتبط با صدور بیمه نامه ها از طریق درگاه مذکور صورت خواهد گرفت.