
به گزارش گروه ورزشی ، مهرداد محمدی در حاشیه تمرین امروز ملیپوشان فوتبال ایران درباره اولین حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: خدارا شکر میکنم که به اردوی تیم ملی دعوت شدهام. کیروش لطف کرد و من را به تیم ملی دعوت کرد و این نشان میدهد که لیگ را میبینند.
وی افزود: در این مدتی که در اردوی تیم ملی بودیم تمرینهای بسیار خوبی انجام دادیم. اگر در لیست نهایی بودم که خدارا شکر میکنم و اگر هم در جمع بازیکنان نهایی نبودم همانند مردم برای موفقیت تیم ملی دعا میکنم.
محمدی در خصوص کار با کیروش نیز عنوان کرد: کی روش مربی بزرگی است و چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. در یک هفتهای که گذشت متوجه شدم که کی روش تا چه حد مربی بزرگی است.