ویسی: خوشحالم بدون امتیاز به اهواز برنمیگردیم/ اشتباه سیفاللهی را بچهها جبران کردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از 10 نفره شدن هم دروازه ما باز نشد و در روزهای پایانی سال بدون امتیاز به اهواز برنمیگردیم.
کد خبر: ۱۴۷۳۹۱
تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲