تغییر سیستم دادیم و قهرمان شدیم/ بازیکنان استرس زیادی داشتند
تیم گاز تهران موفق شد در فینال سوپرلیگ A بسکتبال بانوان با شکست کوشاسپهر در دو بازی رفت و برگشت عنوان قهرمانی را به نام ثبت کند.
کد خبر: ۱۴۱۴۰۲
تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
خبرگزاری میزان
-