
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاهجامگان امروز با در دست داشتن مدارک کافی از فسخ نشدن قرارداد محسن ایراننژاد با باشگاه راهآهن به فدراسیون فوتبال رفت.
مسئولان باشگاه سیاهجامگان که معتقد هستند قرارداد محسن ایراننژاد با باشگاه راهآهن فسخ نشده و جذب بازیکن به جای ایراننژاد مصدوم درست نبوده، شکایت خود را از باشگاه راهآهن تحویل مسئولان فدراسیون فوتبال دادند تا این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد.
انتهای پیام/