قائم مقام ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اشاره به اتصال پایلوت مرکز دماوند به سامانه سیمفا گفت: وزارت کشور باید در بازه زمانی محدود مراکز معاینه فنی کشور غیر از کلانشهرها را ملزم به ارتقا استانداردها و سیستم مکانیزه کند.
کد خبر: ۱۲۷۳۹۸
تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵