
، مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک راهآهن مقابل فولاد در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خیلی حساسی بود، خیلی خوشحالم که توانستیم در این دیدار به بازی برگردیم. تیمی که 7 هفته نتوانسته بود گل بزند و در این بازی هم در ابتدا گل دریافت کرد، توانست به بازی بازگردد که این پیام خوبی را برای تیم دارد.