خروج ١٦٥هزار دستگاه خودرو فرسوده از چرخه حملونقل
خبرگزاری میزان - ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام کرد امسال ١٦٥هزار دستگاه خودرو فرسوده از رده خارج شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰
تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
خبرگزاری میزان
-