
مصطفی مرتضوی در گفت و گو
با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره عملیات این سازمان در طی 48 ساعت گذشته اظهار کرد: به
دلیل شدت بارش برف در ٥استان (آذربایجان شرقی،اردبیل،چهارمحال،زنجان و لرستان) دو
نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: تا کنون به 200 نفر امدادرسانی شده است، که از این تعداد 2 نفر از استان اذربایجان شرقی کیلومتر 50 محور سرچم-اردبیل و همچنین شهرستان آغکند به صورت سرپایی مداوا شدند.
سخنگوی سازمان هلال احمر با بیان اینکه تا کنون به 5 نفر اسکان داده شده است، مطرح کرد: 10 تیم (٤٤نفره) به این 5 استان اعزام شده اند که تا کنون راهسازی برای 38 دستگاه را گزارش دادهاند.