بازنشستگان ذخیره‌های ارزشمند سازمان زندان‌ها هستند

19:20 - 24 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۸۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - احمدی در آئین تکریم از بازنشستگان عرصه اصلاح و تربیت گفت: بازنشسته‌ها ذخیره‌های ارزشمندی برای سازمان هستند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد؛ احمدی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات بازنشستگان اداره کل زندان ها در راستای اصلاح و تربیت مددجویان گفت: بازنشسته ها ذخیره های ارزشمندی برای سازمان هستند و می توانند در برنامه ریزی و تصمیم سازی ها نقش مهمی در راستای اهداف عالی سازمان داشته باشند.

وی اظهار داشت: زحمات بازنشستگان در طول خدمت در نظام زندانبانی ارزشمند بوده و خدمات آنها به عنوان یک سرمایه معنوی به نسل جدید منتقل شده است.

احمدی افزود: با اشاره به مشکلات زندان ها در ابتدای تاسیس سازمان زندان ها، بازنشستگان، سختی های بسیاری را متقبل شده اند و زحمات زیادی کشیده اند و ارزشمندترین دارایی خود را که جوانی است را در طبق اخلاص گذاشته تا امروز سازمان زندان ها به جایگاه خوبی در بین دستگاه های اجرایی کشور برسد. 

مدیرکل زندان های استان یزد در پایان ضمن ارزشمند دانستن تجربیات بازنشستگان از آنها خواست باتوجه به دلبستگی سازمانی و آموخته های خود در طول خدمت، با انتقال تجربیات در جهت کارایی بیشتر و بهتر کارکنان زندان ها و تعالی سازمانی مشاوره بدهند.

در ادامه این نشست، پرسنل بازنشسته به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و تجربیات شیرین خود در دوره زندانبانی پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم از بازنشستگان اداره کل زندان های استان یزد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *