هویت 4 تن از مظنونان حملات پاریس مشخص شد / کشف گذرنامه سوری کنار جسد یکی از عوامل حملات پاریس

15:36 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۳۶۵
خبرگزاری میزان - خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری اعلام کرد که گذرنامه ای متعلق به یک پناهجو سوری در کنار جسد یکی از عوامل عملیات انتحاری شب گذشته در پاریس یافت شده است.
هویت دو تن از مظنونان حملات پاریس مشخص شد / کشف گذرنامه سوری کنار جسد یکی از عوامل حملات پاریسبه گزارش سرویس بین الملل  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی پلیس فرانسه امروز شنبه اعلام کرد که یک گذرنامه سوری در اطراف جسد یکی از عاملان حملات تروریستی پاریس در حوالی استادیوم "دو فرانس" یافت شده است.

وی در ادامه از مشخص شدن هویت دو تن از عاملان این حملات مرگبار خبر داد و گفت: یکی از آن ها سوری و دیگری فرانسوی الاصل بود.

با این حال، عده ای از کارشناسان عنوان کرده اند که محل کشف گذرنامه کمی عجیب به نظر می رسد و چرا باید تروریست گذرنامه اش را همراه داشته باشد؟

حملات تروریستی شب گذشته که جان دست کم 160 تن را گرفت، در تاریخ فرانسه بی سابقه بود.

خبرگزاری فرانسه نیز از مشخص شدن هویت یکی از عاملان حملات انتحاری به سالن "باتاکلان" خبر داد و افزود: این فرد تابعیت فرانسوی داشته است.

رسانه های فرانسوی همچنین از پیدا شدن گذرنامه یک تبعه مصر که به عنوان عامل حمله به ورزشگاه پاریس شناخته می شود، خبر داد.




محسن
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
این عملیات منطمنا با هماهنگی دولت فررانسه و امریکا انجام شده. چه دلیلی داره که وقتی رییس جمهور فرانسه توی ورزشگاه حضور داشت عملیات انجام بشه . چه لزومی داره که تروریستها پاسپورت همراه داشته باشن.اینا توطئه هس واسه حمله به سوریه و ساقط کردن اسد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *