رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داعش به حملات پاریس واکنش نشان داد + عکس

10:24 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۱۴۱
خبرگزاری میزان - عناصر گروه تروریستی داعش پس از حملات مرگبار شب گذشته در پاریس، در شبکه های اجتماعی خط و نشان های جدیدی برای مقام های الیزه کشیدند.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری "ترور مانیتور"، عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش با ابراز خوشحالی از حملات شب گذشته در فرانسه، پیام هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.




بنابر این گزارش، ابو محمد العدنانی با صدور بیانیه ای در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:
"زمانی که شما صلیبیون (خطاب به غربی ها) نیروهایی را برای کنترل شهر صلاح الدین می فرستید و در رویای تسخیر موصل، سنجار، تکریت یا حویجه هستید، خواب میادین، طرابلس، تل ابیض، القیم یا درنه را می بینید، یا در رویای بازپس گیری صحرای سینا هستید، پس ما نیز مطمئناً پیش از تسخیر اندلس (اسپانیا)، رم و پاریس را در دست خواهیم گرفت".




کاربر دیگری با نام مستعار "افراطی اهل کویت" نوشت: مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که حملات فرانسه از پیش هماهنگ شده بود. انگار ما خبر نداشتیم.

همین کاربر در پیام دیگری نوشت: این تازه شروع کار است... منتظر حملات انتحاری با اتومبیل باشید.


"ابو علیاء" نوشت: خون فرانسوی خوشمزه است. به به. اما خون آمریکایی بهترین خون است. به زودی آن را می چشیم.




شخص دیگر به نام "اوم نوتلا لیونس" مدعی شده است که دولت فرانسه با مخالفت به اعزام ارتش به سوریه، توان مقابله با این حملات را در پاریس دارد... در غیر این صورت حملات ادامه دار خواهد بود.

کاربران دیگری در شبکه های اجتماعی همچون "مایکل فورد اسمیت" حملات تروریستی در فرانسه را نتیجه "جنایت های احمقانه اولاند"در بمباران غیرنظامیان و منازل مسکونی در سوریه و عراق توصیف کرده اند.



داعش طی بیانیه ای مسئولیت حملات پاریس را رسماً بر عهده گرفت + عکس


جواد
|
-
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
بزنید...
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
نزنید آقا نزنید
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
دیگه کار داعش تمومه داره زور آخرشو میزنه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *