آخرین آمار تلفات حملات تروریستی در فرانسه + عکس

9:49 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۰۹۸
خبرگزاری میزان - تازه ترین گزارش ها حاکی از این است که سلسله حملات و تیراندازی‌های تروریستی در پاریس بیش از 350 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری "ترور مانیتور"، آخرین گزارش ها از تلفات حملات تروریستی در فرانسه حاکی از آن است که تاکنون بیش از 160 تن در حملات شب گذشته در پاریس جان داده اند.

بنابر این گزارش، تعداد مجروحان سانحه تروریستی شب گذشته در فرانسه تاکنون بیش از 200 تن عنوان شده است که حال 80 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.



این در حالی است که دولت فرانسه با اعلام وضعیت فوق العاده، از کشته شدن 8 تن از عاملان این حادثه تروریستی خبر داده است.

برخی کشته شدگان به تفکیک محل حملات




علی
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
شهادت مسلمین در سوریه - عراق - افغانستان - ایران - لبنان - لیبی و ... به دست داعش را امریکا و اروپاه مبارزه با ظلم و طاغوت میخواندند . ببینیم حالا که کفتاران هار داعش صاحبشان را دریده اند چه نامی برای آنان انتخاب میکنند . تروریست در همه حال محکوم است مراتب همدردی خویش را با مردم فرانسه و تمامی اسیب دیدگان اعلام و تسلیت میگویم . مردم فرانسه و کلا اروپاه و امریکا بیدار شوند که فاجعه نتیجه اقدامات و ارسال تسلیحات و دادن اطلاعات و آموزش به تروریست ها توسط دولت های شان میباشد وما مسلمانان از این تروریست ها برائت میجوئیم
غلام‌حسن یوسفی
|
-
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
قدیمی ها ضرب المثلی داشتند که میگفتند: چاقو هرگز دسته ی خودش را نمیبرد. اما اکنون مردم جهان به وضوح میبینندکه تربیت شدگان سازمان های جاسوسی غرب وآمریکا ازاین نوع چاقوهایی که دسته ی خودرانمیبرند، نیستند. این چاقوها اکنون اقدام به بریدن دسته ی خود نموده اند واین مطلب البته طبیعی است وامروز غرب دچار مخمصه ای شده است که برای نابودی حق که همان اسلام ناب است تهیه دیده بود گرچه این حوادث فاجعه باردل انسان رابدرد می آورد که چراباید انسانهای بی گناه طعمه ی اینگونه سبعیتهابشوند واماملتهای غربی بایداین مطلب رانیزدرک کنندکه دولتهای خائن آنان چه به روز ملتهای دگرآورده و می آورند وازآنان سوال کنند که چرابایدچنین باشد؟ چرانبایدمردم درخانه های خودازامنیت برخوردارباشند؟ چراازرهبران خودنمی پرسندکه ازجان ملتهای دیگرچه می خواهند؟ این قبیل حوادث ازنظرهرانسان دارای عواطف انسانی محکوم است لذابه عنوان یک مسلمان به خانواده هایی که دراین حادثه عزادارند تسلیت گفته ولعن ونفرین ابدی رانثار آنانی که موجب این حوادث هستند مینمایم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *