رئیس جمهور فرانسه در زمان حمله کجا بود؟

8:55 - 23 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۰۵۶
خبرگزاری میزان - 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه جمع شده بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند اما انفجارهای مهیب و ترس از حملات تروریستی باعث وحشت آنها شد
به گزارش گروه بین الملل میزان، رسانه های فرانسوی اعلام کردند که همزمان چند انفجار تروریستی در پاریس رخ داده است و بنا به اعلام رادیو RTL فرانسه تا الان حدود 40 تا 60 نفر کشته و زخمی شده‌اند. صدای دو انفجار مهیب که نزدیک به ورزشگاه بود تماشاگران را به وحشت انداخت و بعد از پایان بازی هم، همه آنها وحشت زده در زمین ورزشگاه گردهم آمده بودند و از این می ترسیدند که در ورزشگاه هم بمب گذاری شده باشد.

80 هزار تماشاگر در ورزشگاه جمع شده بودند تا با حضور رئیس جمهور خود این بازی را از نزدیک تماشا کنند اما انفجارهای مهیب و ترس از حملات تروریستی باعث وحشت آنها شد.

قبل از برگزاری این دیدار حساس هم کاروان تیم ملی فوتبال آلمان که در یکی از هتل های بزرگ و مشهور پاریس اسکان گزیده بود مجبور شد که پس از مطلع شدن از احتمال وقوع یک عملیات بمب گذاری، هتل محل اقامتش را در پاریس ترک کرد.

حوادث بمب‌گذاری در حالی رخ داد که فرانسه قرار است میزبانی یورو 2016 را بر عهده بگیرد. بدون شک بعد از این انفجارها حرف و حدیث های زیادی به وجود خواهد آمد و تیم های شرکت کننده در این رقابت های خواستار امنیت بیشتری از پلیس و ارتش فرانسه خواهند شد و حتی این احتمال وجود دارد که این رقابت‌ها را تحریم کنند.

فرانسه یکی از کشورهای است که در جنگ با داعش آمریکا را همراهی می کند و این احتمال بسیار زیاد است که چنین بمب گذاری‌های اقدامات تلافی جویانه از تروریست های تکفیری داعش باشد.

گفتنی است، نخست وزیر آلمان نیز در کنار  فرانسوا اولاند در ورزشگاه حضور داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *