افتتاح مركز پزشكی قانونی شهرستان بهارستان / ممانعت عربستان برای صدور ویزا

11:23 - 21 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۵۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان بهارستان در یک ماه آینده خبرداد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی استان تهران،  مسعود قادی پاشا در حاشیه بازدید از  بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار كرد: هجدهمين مرکز پزشکی قانونی استان تهران در شهرستان بهارستان حدود یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی همچنین درباره اقدامات انجام شده از سوی پزشکی قانونی در فاجعه منا نیز اظهارکرد: پس از این فاجعه 172 جسد به اداره کل پزشکی قانونی انتقال داده شد که از این بین 10 جسد تاکنون شناسایی نشده‌اند.

قادی پاشا با بیان اینکه نمونه DNA از این افراد استخراج شده است، گفت: اما خانواده‌های این افراد نیامده‌اند و اگر چنانچه خانواده‌شان به پزشکی قانونی مراجعه کنند پس از اخذ نمونه DNA از آنان امکان شناسایی اجساد وجود دارد.

وی درباره سفر تیم پزشکی قانونی به عربستان نیز خاطرنشان کرد: بنا بود تیمی پنج نفره از کارشناسان پزشکی قانونی به عربستان سفر کنند که با ممانعت عربستان روبرو شده و ویزا برایشان صادر نشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران همچنین در پایان سخنان خود رسانه ها وخبرگزاري ها تاثیرگذار و جریان ساز در فضای مطبوعاتی کشورعنوان کرد و افزود:‌ خبرنگاران نقش زیادی در معرفی و پیشبرد اهداف سازمان دارند و ما قدردان آنان هستیم.

انتهای پیام/



احمد
|
-
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
سلام شهرستان ما شهرستان کوثر هم پزشکی قانونی نداره و مردم باید چندساعت باهزار هزینه به پزشک قانونی استان اردبیل بروند خواهشاً یه فکری به حال شهرستان ما بکنید واقعا اینهمه جمعیت یک پزشکی قانونی نداریم و استان اردبیل به مشکلات این شهرستان توجه نمیکند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *