به فکر تامین برق تابستان سال 95 هستیم

1:30 - 20 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۰۵۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از برنامه‌ریزی و بسیج همگانی نیروهای این شرکت برای تامین نیاز زمان اوج مصرف برق در تابستان 95 خبر داد.
به گزارش ، غلامرضا خوش‌خلق در نشستی با معاون و مدیران بخش بهره‌برداري این شرکت، با بیان اینکه برای مهیا شدن گذر از پیک بار تابستان 95، مجموعه همكاران شركت بايد با يكديگر همراه شده و تيمي هماهنگ را تشكيل دهند، گفت: لازم است طرح‌هاي اولويت‌دار فهرست شده و پس از شناسايي نيازهاي شبكه و اولويت‌بندي آنها، نسبت به اجراي اين طرح‌ها اقدام کرد.

خوش‌خلق تاکید کرد: در تابستان 95 هیچ تجهیزی نبايد خارج از مدار باشد و این موضوع باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد؛ زیرا از لحاظ تامین تجهیزات هیچ مشکلی وجود ندارد و می‌توان با برنامه‌ریزی صحيح از امکانات موجود، بهترین استفاده را به‌عمل آورد.

مديرعامل برق تهران در ادامه با بيان اين مطلب كه تامين پايدار برق مردم مهم ترين وظيفه ماست، گفت: همانطور که شبکه به هم پیوسته است دل‌های ما نیز باید با یکدیگر پیوسته و نزديك باشد.

وي در ادامه خطاب به همکاران بهره‌برداري تصريح كرد: شما خط مقدم تامین برق تابستان 95 خواهيد بود، پس باید با یکدیگر بيش از گذشته همدل شويد تا بتوانيد بر مشكلات فائق آييد.

خوش‌خلق با بیان اینکه پیش‌بینی‌های پیک (اوج ) بار عمدتا محقق می‌شود، گفت: سال گذشته پیک بار در تهران 9 هزار و 500 مگاوات پیش‌بینی شده بود که حدود 9 هزار مگاوات محقق شده است و در کل کشور نیز برای سال گذشته 52 هزار مگاوات پیش‌بینی شده بود که 50 هزار و 177 مگاوات محقق شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با راه‌اندازی مجدد صنایع در پساتحریم، در تابستان سال آینده 10 تا 11 درصد رشد مصرف اتفاق افتاده و پیک بار در تهران به 10 هزار مگاوات برسد.

خوش‌خلق با بیان اینکه پیک (اوج) مصرف 10 هزار مگاوات برق در تهران در تابستان آینده باید مدیریت شود، گفت: با کمک یکدیگر آبروی صنعت برق را که در طول سال‌ها با اعتماد مردم به ما جمع شده است، حفظ کنیم.

همچنین در ابتدای این نشست مدیران امورهاي انتقال به بیان مسایل، مشکلات، نارسایی‌ها و نواقص شبکه برق تهران در تابستان گذشته پرداختند.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *