صدور ویزای گوام برای ۳۵ نفر از کاروان تیم ملی

10:15 - 19 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۷۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - ویزای گوام برای ۳۵ نفر از کاروان تیم ملی فوتبال ایران صادر شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، فدراسیون فوتبال در اوایل هفته جاری اطلاعیه‌ای را در خصوص صدور ویزای گوام به شرح زیر صادر کرد:

"همانگونه که در خبرهای قبلی اعلام شده بود، فرآیند دریافت ویزای گوام (ویزای آمریکا) برای حضور ملی پوشان در این کشور متفاوت از سایر کشورها است و فدراسیون فوتبال از اوایل مرداد ماه (ماه آگوست) فعالیت خود را برای اخذ ویزا آغاز کرده است.
با توجه به اینکه کشور گوام در ایران سفارت و یا کنسولگری ندارد، این کشور رفرنس ویزای خود را می‌تواند به کشور ثالثی که کنسولگری و یا سفارت در آن وجود دارد ارائه کند. از همین رو رفرنس اعلام شده به کشور امارات ارائه شد و بازیکنان شاغل در ایران و اعضای کادر فنی پس از دیدار با هند به این کشور عزیمت کردند."

گفتنی است، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی شامل ۵ گروه برای اخذ ویزای کشور گوام و به شرح زیر اقدام کردند که گروه اول شامل بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی است که شامل ۳۷ نفر بوده و به کنسولگری آمریکا در دوبی و پس از دیدار با هند مراجعه کرده  و ویزای خود را روز دوشنبه هفته جاری دریافت خواهند کرد. این گروه شامل بازیکنان شاغل در لیگ ایران، اعضای کادر فنی و اداری تیم ملی به همراه کریم انصاری فرد و مرتضی پور علی گنجی هستند.

بر همین اساس در بین ۳۷ نفری که برای دریافت ویزای گوام درخواست داده بودند، ویزای ۳۵ نفر صادر شد و سفارت آمریکا برای ۲ نفر از این کاروان (خارج از بازیکنان و کادرفنی ) ویزا صادر نکرد.

همچنین گروه بعدی شامل بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی ( لژیونرها) هستند که این تعداد به جز اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد، سایرین که در کشورهایی که به فوتبال مشغول هستند، تقاضای ویزا کرده بودند، همچنان در انتظار صدور ویزای آمریکا هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *