کشف محموله 160 کیلوگرمی موادمخدر در بابلسر

15:06 - 18 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۵۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - دادستان بابلسر از کشف محموله 160کیلوگرمی مواد مخدر خبر داد.
کشف محموله 160 کیلوگرمی موادمخدر در بابلسربه گزارشبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران،نوروزی گفت: در تاریخ 15 تیرماه امسال، مبنی بر حمل محموله موادمخدر از نوع تریاک به شهرستان بابلسر، موضوع به‌صورت کتبی گزارش شد و در دست بررسی قرار گرفت. بعد از دریافت این گزارش سرانجام در 9 آبان‌ماه یک دستگاه خودروی ال90 با بار 19 کیلوگرم تریاک وارد شهرستان بابلسر شد.
 
دادستان بابلسر تصریح کرد: به محض اینکه این محموله وارد حوزه قضایی بابلسر شد، سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستور قضایی که از قبل صادر شده بود، وارد عمل شدند و موضوع را شناسایی و دستور را پیگیری کردند.
 
نوروزی ادامه داد: در این بازرسی 19 کیلوگرم تریاک از راننده خودرو که با شگرد خاصی بین در و بدنه موتور خودرو جاسازی کرده بودند، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه قرار بود، این محموله در شهرستان بابلسر توزیع شود، گفت: متهم پرونده تحویل مراجع قضایی و بعد از تشکیل پرونده قضایی با قرار قانونی به زندان معرفی شد.
 
دادستان بابلسر در ادامه به گزارش دیگری در 9 آبان‌ماه امسال، مبنی بر محموله بزرگ موادمخدر تریاک از نوع سنتی از شهرستان کهنوج به شهرستان بابلسر اشاره کرد و افزود: با دریافت این گزارش موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و دستور قضایی صادر شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه در 10 آبان‌ماه این محموله وارد شهرستان شد، گفت: در این پرونده نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله وارد عمل شدند، موضوع را شناسایی و دو دستگاه خودرو کامیونت را توقیف کردند.
 
نوروزی تصریح کرد: در بازرسی انجام‌شده مقدار 140 کیلو و 820 گرم تریاک از نوع سنتی خالص که به شیوه و شگرد خاصی در باک گازوئیل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد که در این پرونده دو نفر دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.
 
دادستان بابلسر با بیان اینکه این محموله قرار بود، در شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار و تنکابن به خریداران تحویل داده شود، گفت: متهمان این پرونده نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده نیز در حال رسیدگی و بررسی بیشتر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *