اقساط وام خودرو ۷۰۸ هزار و وام کالا 609 هزار تومان است

5:15 - 17 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۸۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد حداکثر ۷۰۸ هزار تومان و با نرخ سود ۱۲ درصد، ۶۵۸ هزار تومان خواهد بود، گفت: دوره بازپرداخت وام خودرو با توافق دو طرف از ۴ تا ۷ سال است.
به گزارش ، سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی درباره تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری اظهار کرد: برای خرید خودرو و کارت اعتباری نیازی به مراجعه مردم به بانک‌ها نیست بلکه متقاضیان باید به نمایندگی‌های مجاز که در سایت بانک مرکزی و وزارت صنعت اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

وی افزود: فهرست نمایندگی‌های مجاز و مشمول این طرح در جلسه نهایی با خودروسازان مشخص خواهد شد و از 18 آبان مردم می‌توانند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت : داشتن اقساط تسهیلات دیگر، محدودیتی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

میرمحمدصادقی درباره تسهیلات کارت اعتباری گفت : در مرحله نخست ، افراد را سازمان‌ها و دستگاه‌ها به بانک‌ها معرفی می کنند و افراد با ارائه گواهی کسر از حقوق، کارت اعتباری دریافت می‌کنند، بنابراین ابتدا کسانی که حقوق ثابت دارند بر اساس حقوق دریافتی کارت اعتباری می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اقساط کارت اعتباری 10 میلیون تومانی در دوره بازپرداخت 18 ماهه 609 هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد: در اجرای این طرح ها به هیچ وجه نیازی به مراجعه مردم به بانک ها نیست.

میرمحمد صادقی درباره جامعه زیر پوشش کارت اعتباری گفت: در مرحله اول این طرح برای کارکنان دستگاههایی که حقوق ثابت دارند اجرا می شود و در مرحله بعد نیز برای مشاغل آزاد تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود ۱۶ درصد حداکثر ۷۰۸ هزار تومان و با نرخ سود ۱۲ درصد، ۶۵۸ هزار تومان خواهد بود، دوره بازپرداخت وام خودرو با توافق دو طرف از ۴ تا ۷ سال است که اقساط پرداختی در دوره بازپرداخت 4 ساله حداکثر 708 هزار تومان و حداقل 496 هزار تومان در طول 7 سال است.




ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
با ماهی یک میلیون حقوق میتوان 700 هزار تومان قسط داد پس بقیه مخارج زندگی چی می شه .این است اقتصاد بیمار و البته بیسوادی مدیران که مسکن های آنها هم درمان که نمیکند هیچ چهار جای دیگه رو هم خراب میکند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *