کارت ملی هوشمند اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر رونمایی شد

14:15 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۶۹۵
خبرگزاری میزان- در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر از کارت ملی هوشمند اعضای سازمان جوانان هلال احمر رونمایی شد و همچنین کارت عضویت نمادین به دبیرکل جمعیت اهدا شد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، علی اصغر احمدی در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر که در سالن کنفرانس ساختمان صلح برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر، اظهار کرد: ملی کارت هوشمند سازمان جوانان هلال احمر، کارتی است که حتی آموزش‌هایی که به جوانان ارائه می‌شود در آن ذخیره شده و به نوعی شناسنامه عضو جوان هلال احمر محسوب می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: جوانانی که از این پس عضو سازمان جوانان هلال احمر می‌شوند، آموزش‌های همگانی در زمینه‌های خودامدادی و دگرامدادی را فراخواهند گرفت.

ملی کارت هوشمند، کارت شناسایی اعضای سازمان جوانان است
در ادامه دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه برای طراحی، برنامه‌ریزی و صدور ملی کارت اعضای سازمان جوانان هلال احمر یک سال زمان صرف شده است، گفت: کارت طراحی شده برای اعضای سازمان جوانان هلال احمر به نوعی کارت شناسایی اعضای جوان جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک ملی ایران، ملی کارت هوشمند اعضای سازمان جوانان هلال احمر صادر شده است، تصریح کرد: این کارت می‌تواند به عنوان کارت حساب پس انداز و حساب جاری اعضا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین به وجود تراشه RFID در داخل این کارت اشاره کرد و گفت: این تراشه تمامی اطلاعات فرد و همچنین آموزش‌هایی که از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر ارائه می‌شود، را در خود جای می‌دهد و به نوعی به عنوان شناسنامه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نظر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به وجود تراشه RFID در داخل این کارت اشاره کرد و افزود: این تراشه تمامی اطلاعات فرد و همچنین آموزش‌هایی که از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر ارائه می‌شود، را در خود جای می‌دهد و به نوعی به عنوان شناسنامه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نظر گرفته می‌شود.

به گفته وی، با هماهنگی که با مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی صورت می‌گیرد، می‌توان از این کارت به عنوان کارت رفاهی اعضای جوانان هلال احمر نیز استفاده کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، حبیبی خاطرنشان کرد: صدور کارت اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از امروز آغاز می‌شود و برای هر یک از جوانانی که عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شوند، کارت عضویت صادرر می‌شود.

یادآور می‌شود، رونمایی از ملی کارت هوشمند اعضای سازمان جوانان هلال احمر با حضور یکی از اعضای جوان این سازمان صورت گرفت و جوانان هلال احمر با اهدای گل به اعضای شورای معاونین این جمعیت، سالروز تاسیس سازمان جوانان را گرامی داشتند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *