پیروزی نزاجا در پایان هفته سوم لیگ برتر واترپلو

10:57 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۵۵۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان - هفته سوم لیگ برتر واترپلو با سومین پیروزی متوالی دانشگاه آزاد و نیروی زمینی ارتش به پایان رسید تا جدال پایاپای این دو تیم همچنان ادامه یابد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، هفته سوم لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار امروز (جمعه) به پایان رسید. در مسابقات این روز تیم های نفت امیدیه، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب بر شهید نوفلاح تهران، نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان غلبه کردند.

در نخستین بازی این هفته تیم نفت امیدیه در تهران به مصاف شهید نوفلاح رفت. این مسابقه فیزیکی و درگیرانه در نهایت ۱۱ بر ۸ به سود نماینده امیدیه به پایان رسید تا نخستین پیروزی نفتی ها به دست آید.

دومین دیدار در گچساران و به میزبانی نفت و گاز این شهر برگزار شد. این مسابقه دیدنی در نهایت ۱۲- ۹ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید تا سومین پیروی متوالی این تیم تازه لیگ برتری شده بدست آید.

آخرین دیدار این هفته هم از حساسیت زیادی برخوردار بود. تکرار فینال فصل پیش این بار در هفته سوم رخ داد. این دیدار در استخر ۹دی شیرودی برگزار شد که در پایان۱۳ بر ۵  به سود دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی تمام شد.

با کسب این نتایج تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش هر دو شش امتیازی شدند تا  مسابقه هفته چهارم این دو تیم فینالی تمام عیار شود. بدین ترتیب روز جمعه ۲۹ آبان استخر ۹دی شیرودی شاهد مسابقه ای دیدنی و حساس خواهد بود.

نتایج هفته سوم لیگ برتر واترپلو:

نفت و گاز گچساران۹  –  نیروی زمینی ارتش۱۲
شهید نوفلاح۸ –  نفت امیدیه۱۱
دانشگاه آزاد ۱۳ – فولاد مبارکه سپاهان۵

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *